Tagi

, , , , , , , , , , , , , , ,

Moi Kochani teraz przed naszym XVII Rytualem dla Matki Ziemi pojawilo sie i pojawi jeszcze kilka nowych wpisow by przyblizyc Wam ten temat Roslin Mocy – Dusz Roslin, ktory jest tym przewodnim dla naszego niedzielnego spotkania w pelnie ksiezyca. Mam nadzieje, ze uda mi sie zamiescic takze podsumowanie ostatniego spotkania jakze tym razem opoznione!

Dzis list od Aldony:

Od Aldony - temat Rosliny Mocy

Od Aldony – temat Rosliny Mocy

Moja inspiracja i moje rośliny mocy na czas przed i po XVII Rytuale dla Naszej Planety Matki Ziemi.
Jakże piękny temat będzie na ten nadchodzący rytuał. Pani Mario przesyłam niezwykłe zdjęcia wykonane u mojej siostry – pokój pełen ciętych kwiatów oraz tych doniczkowych. Nie sposób było zamieścić wszystkiego, ale właśnie moją inspiracją i moimi roślinami mocy są kolorowe bukiety kwiatów, które nie tylko dodają energii, światła, pozytywnych wibracji dookoła i mocy, ale mają ten swój urok, który sprawia, że przestrzeń jak i my sami rozkwitamy jak te przepiękne kolorowe płatki pączków. pozdrawiam,
Aldona
Ps. Kiedy ukazał się na blogu wpis o Aniołach Niebieskiego Promienia – ja tego dnia często spoglądałam w bezchmurne niebieskie niebo, na którym udało mi się ujrzeć jak świeci księżyc.
 Od Aldony Ksiezyc